يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
برگزیدگان هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر ۸ اسفند معرفی می‌شوند بازگشت

با پایان داوری آثار توسط ۵ هنرمند مصری و ایرانی

برگزیدگان هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر ۸ اسفند معرفی می‌شوند

هیات داوران هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با بررسی ۲۰۵ اثر بخش مسابقه این رویداد هنری، آثار برگزیده این دوره از جشنواره را انتخاب کردند.

به گزارش روابط عمومی هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر؛ احمد مصطفی هنرمند مصری به همراه بهروز دارش، اصغر کفشچیان‌ مقدم، جمشید حقیقت‌شناس و فرح اصولی، آثار بخش رقابتی جشنواره هشتم فجر را داوری کردند.

هیات داوران هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با توجه به حذف رشته‌های هنری و آزادی استفاده از مدیاهای مختلف در ارائه آثار هنری با رویکرد معاصر در جشنواره هشتم تجسمی فجر، متفاوت‌تر از دیگر رویدادهای هنری به داوری آثار این جشنواره پرداختند و با بررسی ۲۰۵ اثر بخش مسابقه جشنواره هشتم بر مبنای ایده، بیان هنری، کیفیت اجرای تکنیکی آثار برگزیده این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر را انتخاب کردند.

 لازم به یادآوری است برگزیدگان هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر روز ۸ اسفندماه در مراسم اختتامیه این رویداد هنری در تالار وحدت معرفی خواهند شدند و با توجه به ادامه نمایشگاه این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر تا ۱۷ اسفندماه علاقمندان می‌توانند از آثار برگزیده این رویداد هنری در کنار دیگر آثار هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در موسسه صبا فرهنگستان هنر دیدن کنند.


تاریخ خبر:  1394/12/02